Program rabatowy

 

Stałe rabaty dla Klientów zapisanych do Newslettera

 

  łapka  Jak otrzymywać zniżki?

1. Zapisz się do Newslettera.

2. Kody rabatowe (min. 5%) wysyłane są do naszych klientów raz w miesiącu, zazwyczaj w jego pierwszej połowie.

3. Pamiętaj, że na wykorzystanie kodu masz określony czas, który zawsze jest wyszczególniony w mailu z kodem rabatowym.

4. Z kodu możesz skorzystać wyłącznie na "nowej" stronie.

5. Promocje nie łączą się. Oznacza to, że jeżeli produkt ma obniżoną cenę, rabat z Newslettera nie zostanie uwzględniony na ten artykuł.

6. Jeżeli wybrany asortyment jest wykluczony z promocji, taka informacja widnieje w mailu.

 

 

  łapka  Jak zapisać się do bazy Newslettera?

1. Kliknij >> Zapisz się do newslettera

2. Pamiętaj, aby wybrać dla jakiej grupy produktów chcesz otrzymywać informacje o promocjach (możesz wybrać jedną lub więcej).

3. Zaloguj się na swoją skrzynkę odbiorczą i potwierdź chęć otrzymywania wiadomości.

4. Kody rabatowe wysyłane są do wszystkich zapisanych adresów, bez względu na wybraną grupę produktów.

 

Zapisz się do newslettera

 

   łapka  Jak wykorzystać kod rabatowy?

1. Wybierz produkty i dodaj je do koszyka.

2. W koszyku znajduje się specjalne "okienko" do wpisania kodu rabatowego. Po jego wpisaniu, należy kliknąć przycisk Aktywuj, znajdujący się po prawej stronie.

 

Kod rabatowy

 

 

 łapka  FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

Dlaczego kod rabatowy nie działa?

1. Kod przestał być aktywny. Zwróć uwagę do kiedy możesz wykorzystać zniżkę (informacja ta znajduje się w każdym mailu).

2. Złe przepisanie kodu rabatowego. Aby uniknąć takiej sytuacji, kod można skopiować z maila i wkleić w okienko w koszyku - pamiętaj, aby nie kopiować cudzysłowów.

 

Dlaczego nie otrzymałem kodu rabatowego?

1. Nie jesteś zapisany do newslettera lub nie potwierdziłeś chęci otrzymywania wiadomości. Rozwiązaniem może być ponowne zapisanie się do newslettera, a jeżeli to nie pomoże, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta naszego sklepu.

2. Mail wpadł do błędnego folderu na skrzynce. Jeżeli kiedyś zdarzyło Ci się odznaczyć naszą wiadomość jako niechcianą, kodu rabatowego poszukaj w folderze SPAM.

3. Zarejestrowanie się do naszego sklepu nie jest równoznaczne z zapisaniem się do Newslettera. Po zalogowaniu się na swoje konto możesz sprawdzić czy jesteś zapisany do naszej bazy mailingowej.

 

Moje konto

 

 

Czy kod, który otrzymałem jest jednorazowy?

Z kodu możesz korzystać bez ograniczeń, dopóki jest on aktywny. Termin ważności zawsze uwzględniony jest w mailu.

 

Dlaczego otrzymałem kod rabatowy po złożeniu zamówienia?

Kody rabatowe wysyłane są naraz do wszystkich użytkowników zapisanych do Newslettera, zazwyczaj w pierwszej połowie miesiąca (1 lub 2 tydzień). Nie ma możliwości wybrania takiego terminu, aby wysłać kod do wszystkich Klientów przed złożeniem przez nich zamówienia.

Jeżeli zależy Ci, aby skorzystać z kodu rabatowego, wstrzymaj się z zamówieniem do otrzymania wiadomości e-mail z naszego sklepu.