Reklamacje i zwroty

 

Adres firmy:
ZooExpress.pl
ul. Kartuska 493
80-298 Gdańsk
 
 
ZWROTY (KURIER)

 

  • Zwracany towar nie może nosić śladów używania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru (w przypadku ubranek, obroży lub szelek należy je bezwzględnie wyczyścić).

  • Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym towarem, sklep wysyła informację na adres e-mail. Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto bankowe lub na kartę, z której dokonywano płatność za zamówienie.

  • * W przypadku zamówień złożonych na firmę, z wystawioną Fakturą VAT – nie ma możliwości zwrotu.  
  • W przypadku zakupu produktów leczniczych, nie ma możliwości zwrotu. Podlega to regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r., nr 45, poz. 271)

WAŻNE! Konsument w okresie na odstąpienie od umowy powinien obchodzić się z towarami z należytą starannością. Zwracanie produktu brudnego (np. w sierści), brzydko pachnącego, z odciętymi metkami producenta (jeśli możliwe było sprawdzenie produktu bez ich usunięcia) jest przekroczeniem zwykłego zarządu i uniemożliwia zwrot 100% wartości produktu.
 
 
ZWROTY (ODBIÓR OSOBISTY)
 
 
  • Klient będący konsumentem ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 40 dni od daty zakupu. Warunkiem jest jednak aby klient zakupił towar składając zamówienie przez stronę internetową. Wówczas należy wypełnić formularz zwrotu oraz dokonać zwrotu. Można to zrobić na dwa sposoby:
    1) odsyłając towar wraz z formularzem na adres firmy
    2) osobiście zwrócić towar w siedzibie firmy

  • W sytuacji gdy klient dokonał zakupu na miejscu bez wcześniejszego składania zamówienia, nie obowiązuje go prawo do odstąpienia od umowy.
 
 
REKLAMACJE
 

  • Aby zareklamować otrzymany towar klient proszony jest o skontaktowanie się działem obsługi klienta; telefonicznie lub mailowo. Obsługa klienta poinformuje o procedurach i krokach jakie należy podjąć.

  • Kontaktować można się pod numer telefonu: (58) 573 72 71 lub 601 755 860
    lub na adres e-mail: sklep@zooexpress.pl