Reklamacje i zwroty

 

Adres firmy:
ZooExpress.pl
ul. Kartuska 493
80-298 Gdańsk
 
 
ZWROTY

 

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem zgodnie z obowiązującymi przepisami, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.


Jeśli chcesz dokonać zwrotu, wypełnij  Formularz Odstąpienia od umowy (kliknij tutaj by ściągnąć >>) i dołącz go do przesyłki zwrotnej.
Towar możesz dostarczyć osobiście lub wysłać pocztą lub kurierem na adres:
ZooExpress.pl, ul Kartuska 493, 80-298 Gdańsk.


WAŻNE! Konsument w okresie na odstąpienie od umowy powinien obchodzić się z towarami z należytą starannością. Zwracanie produktu brudnego (np. w sierści), brzydko pachnącego, z odciętymi metkami producenta (jeśli możliwe było sprawdzenie produktu bez ich usunięcia) jest przekroczeniem standardowych procedur i uniemożliwia zwrot 100% wartości produktu.

Zwrotowi nie podlegają produkty lecznicze (np. preparaty przeciw pchłom i kleszczom typu Fiprex, Foresto). Zgodnie z artykułem 96 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r., nr 45, poz. 271) zwrot produktów leczniczych jest możliwy tylko i wyłącznie w przypadku jego wady jakościowej lub jego niewłaściwym wydaniu.

Zwrotowi nie podlegają produkty z krótką datą ważności (o ile informacja o dacie ważności była widoczna na stronie).

Zwrotowi nie podlegają produkty otwarte (np. otwarte opakowanie karmy).

Zwracany towar nie może nosić śladów używania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru (np. jeśli chcemy przymierzyć ubranko, to nie odcinamy metki. Po przymiarce prosimy oczyścić produkt z sierści - odsyłajmy go w takim samym stanie w jakim go otrzymaliśmy).

 ADRES WE WŁOCŁAWKU JEST ADRESEM KSIĘGOWOŚCI, ZWROTY TAM WYSŁANE NIE BĘDĄ ODBIERANE
 
 
ZWROTY - Wydłużony termin zwrotu
 
14 dni to dla Ciebie za mało?
 
Jeśli jesteś konsumentem, to możesz zwrócić towar w ciągu 40 dni od dnia dostarczenia towaru.
Pamiętaj jednak by przesyłka dotarła do nas przed upływem 40 dni. Weź pod uwagę ile czasu ma kurier na doręczenie paczki.
 
Wydłużony czas na zwrot nie dotyczy:
- produktów wyprzedażowych (które w nazwie produktu mają dopisek wyprzedaż);
- produktów, które nie podlegają zwrotowi zgodnie z Prawem farmaceutycznym;
- produktów, które nie podlegają zwrotowi zgodnie z Prawem Konsumenta.
 
Masz wątpliwości czy możesz zwrócić towar? Skontaktuj się z nami!
 
 
REKLAMACJE

  • Jeśli chcesz zareklamować produkt - prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Poinformujemy o dalszych procedurach oraz wskażemy możliwie najdogodniejszą formę rozwiązania problemu.
  • Jeśli odebrałeś uszkodzoną paczkę, wypełnij niezwłocznie elektroniczny protokół szkody i wyślij go do nas na e-maila.